Dedykowane

Szkolenia dedykowane  w eduRoom tworzone są na indywidualne zamówienie Klienta – głównie dla firm i instytucji w celu prowadzenia szkoleń zamkniętych:

  1. Dla pracowników przedsiębiorstwa:
    • szkoleń wdrożeniowych dla pracowników nowych
    • szkoleń doskonalących kompetencje i umiejętności miękkie
    • szkoleń doskonalących warsztat managerski dla kadry kierowniczej
    • szkoleń proceduralnych, sprzedażowych, produktowych
  2. Dla partnerów biznesowych:
    • szkoleń z nowych produktów
    • szkoleń z obowiązujących procedur
  3. Dla dostawców towarów i usług:
    • szkoleń z obowiązujących procedur
    • szkoleń z planowanych kierunków rozwoju

 


 

Proces tworzenia szkoleń dedykowanych:

ETAP 1: Analiza potrzeb i oczekiwań:

  • badania rynku (ilościowe i jakościowe) metodami:
    • CATI,
    • wywiad kwestionariuszowy,
    • wywiad swobodny,
  • analiza danych zastanych;
  • aplikacja do jednostek badawczych celem uzyskania danych niejawnych;
  • stała współpraca z ekspertami merytorycznymi na etapie opracowywania koncepcji edukacyjnej.

Analiza potrzeb i oczekiwań służy określeniu tego Kto, Kogo, Czego i Jak ma nauczyć, aby osiągnąć cel edukacyjny.

CDG kto kogo

A jej wynikiem jest określenie SMARTnego celu edukacyjnego – wystarczająco Szczegółowego, Mierzalnego, Atrakcyjnego, Realistycznego i Terminowego.

SMART

ETAP 2: Komplementarne środowisko edukacji:

  • opracowanie przez Dydaktyków Medialnych scenariusza szkolenia e-learningowego wraz z doborem odpowiednich form i środków przekazu
  • dobór elementów interakcyjnych (animacje, filmy, testy, ćwiczenia)
  • realizacja udźwiękowienia i filmów instruktażowych
  • udostępnienie gotowej ścieżki szkoleniowej
  • udostępnianie wirtualnych sal szkoleniowych zapewniających szkolenie on-line z trenerem
  • udostępnianie wirtualnych laboratoriów komputerowych umożliwiających naukę oprogramowania komputerowego na komputerze własnym, bez konieczności instalowania oprogramowania
  • zapewnienie bezpieczeństwa i tajności danych osobowych uczestników szkoleń

ETAP 3: Ocena efektywności procesu dydaktycznego

  • prowadzenie badań jakościowych realizowanych usług szkoleniowych
  • badanie poziomu wzrostu wiedzy uczestników szkoleń.

Od nabytej Wiedzy do widocznej Efektywności droga prowadzi przez cyklicznie powtarzalne badania, obserwacje, ankiety i wywiady. Naszym Klientom dajemy pełny obraz tego, jak przekazywana przez nas Wiedza przekłada się na oczekiwane wskaźniki Efektywności.

CDG SPIRALA
Ponieważ zależy nam na pełnej satysfakcji naszych Klientów:

  • prace przy tworzeniu szkolenia są regularnie konsultowane z Klientem,
  • korzystamy z pomocy Ekspertów – własnych lub wskazanych przez Klienta,
  • w szkoleniach synchronicznych Klient może polecić własnego szkoleniowca, który zostanie przeszkolony w zakresie korzystania z platformy,
  • stawiamy na różnorodność i dopasowanie metod, narzędzi i materiałów szkoleniowych do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta,
  • gotowy kurs jest poddawany testom i ewentualnym modyfikacjom sugerowanym przez KlientaDół formularza.

Strefa Kursanta

Jeżeli jesteś naszym Kursantem po zalogowaniu uzyskasz dostęp do pulpitu osobistego, która zawiera wszystkie dostępne dla Twojego profilu funkcjonalności i kursy.

Strefa Trenera

Jeżeli prowadzisz lub opiekujesz się szkoleniami w eduRoom, po zalogowaniu uzyskasz dostęp do konta osobistego, w którym znajdziesz niezbędne funkcjonalności oraz szkolenia, jakie tworzysz lub które koordynujesz.

Strefa Klienta Korporacyjnego

Jeżeli jesteś naszym Klientem po zalogowaniu uzyskasz dostęp do pulpitu osobistego, oraz wszystkich funkcjonalności dostępnych dla Twojego profilu - sprawdzisz postępy w nauce pracowników, zdawalność.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Polityce Prywatności.

Zamknij