Pomoc

  1. Upewnij się, czy masz włączony Caps Lock i czy logujesz się używając poprawnych danych. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skorzystaj z pomocy: „Jak odzyskać login lub hasło dostępu do platformy e-learningowej i szkoleń?”

  2. Jeżeli zostałeś zarejestrowany w naszym Serwisie, to gwarantujemy Ci, że dostęp do wszystkich platform e-learningowych (tych ogólnodostępnych, np. aRoom, jak i dedykowanych) jest zintegrowany. Wystarczy, że zalogujesz się w niniejszym Serwisie, następnie wejdziesz do zakładki „Moje szkolenia”, a tam wybierzesz szkolenie, które uprzednio wykupiłeś. Na właściwą platformę zostaniesz automatycznie przekierowany, nie będziesz musiał ponownie się logować.

  3. Jeżeli zostałeś zarejestrowany w naszym Serwisie, to gwarantujemy Ci, że dostęp do wszystkich platform e-learningowych (tych ogólnodostępnych, np. aRoom, jak i dedykowanych) jest zintegrowany. Wystarczy, że zalogujesz się w niniejszym Serwisie, następnie wejdziesz do zakładki „Moje szkolenia”, a tam wybierzesz szkolenie, które uprzednio wykupiłeś. Na właściwą platformę zostaniesz automatycznie przekierowany, nie będziesz musiał ponownie się logować.

  1. Najwięcej informacji o szkoleniu uzyskasz od Trenera, który jest jego opiekunem. Możesz skontaktować się z nim, wysyłając maila poprzez wewnętrzną pocztę elektroniczną. Opiniami na temat szkolenia oraz dziedziny, której dotyczy możesz także wymieniać się z innymi uczestnikami za pomocą forumRoom.

  2. Z innymi uczestnikami szkoleń możesz komunikować się na platformie aRoom i na platformach dedykowanych wysyłając wewnętrzne wiadomości e-mail lub poprzez forumRoom. Narzędzia komunikacji znajdziesz w zakładce Komunikacja. Opcjonalnie niektóre platformy e-learningowe mogą zawierać również komunikator i czat.

  3. Aby zmienić/aktualizować ustawienia swojego profilu w Serwisie eduRoom, a tym samym na platformie aRoom lub platformach dedykowanych, skorzystaj z zakładki „Dane osobowe” dostępnej w Serwisie. Pamiętaj, aby zapisać wprowadzone zmiany.

  4. Certyfikat możesz pobrać dopiero po ukończeniu szkolenia, a więc wówczas, gdy dane szkolenie uzyska status „ukończony” i/lub pozytywnie zdasz test końcowy.
    Certyfikat wygeneruje się automatycznie o równej godzinie (w cyklach półgodzinnych, zaczynając od 00:00). Jeśli ukończysz szkolenie np. o godzinie 13:08, certyfikat będziesz mógł pobrać od godziny 13:30.
    Aby go pobrać zaloguj się do Serwisie eduRoom i przejdź do zakładki „Moje szkolenia”, a następnie wybierz szkolenie, które ukończyłeś. Pojawi się tam ikona PDF z certyfikatem.
    Certyfikat możesz pobrać na swój komputer i wydrukować.

  5. Możesz mieć problemy z kontynuowaniem szkolenia, ponieważ upłynął termin 30 dni od dnia zakupu i utraciłeś do niego dostęp. Jeżeli problem dotyczy testu końcowego, najprawdopodobniej wykorzystałeś limit podejść do testu przewidziany dla danego szkolenia. Aby ponownie przystąpić do testu lub uzyskać dostęp do szkolenia na kolejne 30 dni możesz wykupić je za pośrednictwem Serwisu eduRoom lub skontaktować się z naszym konsultantem: info@eduroom.edu.pl.

    Jeżeli problem z kontynuowaniem szkolenia wynikają z błędu przycisków nawigacyjnych możesz przenosić się także do wybranych tematów w obrębie jednej lekcji przy pomocy Menu. Problem wraz z krótkim opisem zawierającym wskazanie nazwy szkolenia oraz jego części, zgłoś mailowo naszemu konsultantowi: info@eduroom.edu.pl.

  6. Przyczyn problemów działania szkolenia może być kilka. Na początek sprawdź, czy nie utraciłeś połączenia z Internetem, albo czy Twoja sesja nie wygasła po 30 minutowej bezczynności. Możesz też przywrócić prawidłowe działanie szkolenia kończąc sesję poprzez zamknięcie okna i ponownie uruchomienie lekcji. Sprawdź też, czy urządzenie, z którego korzystasz spełnia wymagania techniczne szukając odpowiedzi w pytaniu: „Jakie są wymagania techniczne dla urządzenia, na którym odbywam szkolnie e-learningowe?”.

    Jeżeli nadal będziesz miał problemy, zgłoś to mailowo naszemu konsultantowi: info@eduroom.edu.pl.

  7. Aby zakończyć szkolenie i uzyskać certyfikat konieczne jest łączne spełnienie dwóch warunków: uzyskanie statusu ukończony dla każdej z części/lekcji danego szkolenia oraz zaliczenie testu końcowego, przy czym zaliczenie testu jest warunkiem nadrzędnym. Status „zakończony” uzyskasz dla poszczególnych części/lekcji szkolenia „odwiedzając” wszystkie sceny prezentujące treści merytoryczne i rozwiązując wszystkie przewidziane w szkoleniu quizy. Wymagania dotyczące zaliczenia testu końcowego są sprecyzowane osobno dla każdego szkolenia.

    Jeżeli osiągnąłeś status: ukończony dla poszczególnych części/lekcji danego szkolenia oraz osiągnąłeś wymagany poziom zaliczenia testu końcowego, a Twoje szkolenie ma nadal status w trakcie skontaktuj się z nami: info@eduroom.edu.pl.

  8. Aby zakończyć szkolenie i uzyskać certyfikat konieczne jest łączne spełnienie dwóch warunków: uzyskanie statusu ukończony dla każdej z części/lekcji danego szkolenia oraz zaliczenie testu końcowego, przy czym zaliczenie testu jest warunkiem nadrzędnym. Status „zakończony” uzyskasz dla poszczególnych części/lekcji szkolenia „odwiedzając” wszystkie sceny prezentujące treści merytoryczne i rozwiązując wszystkie przewidziane w szkoleniu quizy. Wymagania dotyczące zaliczenia testu końcowego są sprecyzowane osobno dla każdego szkolenia.

    Jeżeli osiągnąłeś status: ukończony dla poszczególnych części/lekcji danego szkolenia oraz osiągnąłeś wymagany poziom zaliczenia testu końcowego, a Twoje szkolenie ma nadal status w trakcie skontaktuj się z nami: info@eduroom.edu.pl.

  9. Informację na temat wyników szkolenia znajdziesz w zakładce „Wyniki” na platformie aRoom. Dowiesz się, jaki status ma szkolenie: „nierozpoczęty”, „w trakcie”, „ukończony”, „niezaliczony” oraz w jakim procencie zostały ukończone poszczególne lekcje szkolenia. O szczegółowych wynikach poszczególnych quizów oraz testu końcowego będziesz informowany na bieżąco w trakcie szkolenia. Szkolenia eduRoom zapewniają bowiem szczegółowy feedback dla każdego quizu i testu.

  10. Ponieważ e-szkolenia eduRoom podlegają ochronie prawnej na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, nie mogą być udostępniane osobom trzecim.

  11. Opis szkolenia zawierający zakres tematyczny oraz określający adresata/odbiorcę szkolenia znajdziesz w opisie szkolenia na stronach Serwisu eduRoom wybierając tytuł interesującego Cię szkolenia. Krótkie informacje wprowadzające do tematyki szkolenia znajdują się także na platformie aRoom lub platformach dedykowanych. Szczegółowy spis treści szkoleniowych zawierają natomiast poszczególne części/lekcje szkolenia.

  12. Opis szkolenia zawierający zakres tematyczny oraz określający adresata/odbiorcę szkolenia znajdziesz w opisie szkolenia na stronach Serwisu eduRoom wybierając tytuł interesującego Cię szkolenia. Krótkie informacje wprowadzające do tematyki szkolenia znajdują się także na platformie aRoom lub platformach dedykowanych. Szczegółowy spis treści szkoleniowych zawierają natomiast poszczególne części/lekcje szkolenia.

  13. Tak, platforma e-learningowa zapamiętuje dla Ciebie miejsce, w którym ostatnio przerwałeś naukę. Rozpoczynając kolejną sesję wybierz „Tak” w poleceniu: „Wznowić od miejsca gdzie ostatnio przerwałeś?”

  14. Jeżeli wyczerpał Ci się limit podejść do testu końcowego i niestety nie zdałeś, możesz ponownie wziąć udział w szkoleniu wykupując je za pośrednictwem Serwisu eduRoom. Możesz również skontaktować się z naszym konsultantem: info@eduroom.edu.pl.

  15. Po uzyskaniu dostępu do szkolenia możesz z niego korzystać, kiedy zechcesz, 24 godziny na dobę przez okres 30 dni od dnia zakupu, w przypadku płatności PayU lub od dnia aktywacji, w przypadku płatności przelewowej na podstawie FV (szczegóły dotyczące rodzajów płatności znajdziesz pod pojęciem: „W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie e-learningowe?”), w dowolnym czasie i miejscu, z dowolnego urządzenia: komputera, tabletu czy smartfona (szczegóły dotyczące wymagań technicznych znajdziesz pod pojęciem: „Jakie są wymagania techniczne dla urządzenia, na którym odbywam szkolnie e-learningowe?”).

  16. Nie możesz rozwiązać quizu/testu, ponieważ wykorzystana została ilość podejść przewidziana w szkoleniu dla quizu/testu w jednej sesji. Aby ponownie rozwiązać quiz/test, zakończ lekcję, zamknij okno i uruchom ją ponownie od początku wybierając „Nie” w odpowiedzi na pytanie: „Wznowić od miejsca gdzie ostatnio przerwałeś?”.

  17. Różnie. Raz, dwa, trzy lub bez ograniczeń. Informacje o formie, ilości pytań i możliwych prób rozwiązania testu końcowego przewidzianych dla danego szkolenia znajdziesz zawsze w lekcji pierwszej danego szkolenia.

  18. Z wykupionego szkolenie możesz korzystać w okresie 30 dni od dnia zakupu (w przypadku płatności PayU) lub od dnia aktywacji (w przypadku płatności przelewowej na podstawie FV),  bez ograniczeń liczby emisji. Szczegóły dotyczące rodzajów płatności znajdziesz pod pojęciem: „W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie e-learningowe?”

  19. Ponieważ uczysz się w wybranym przez siebie czasie, a naukę możesz przerwać i wrócić do niej w każdej chwili, od Ciebie zależy jak długo potrwa szkolenie. Przystępując do danego szkolenia, poinformujemy Cię, jaki jest planowany czas trwania tego szkolenia. Szacunkowo szkolenia eduRoom mogą trwać od 1,5 do 4 godzin.

  1. W celu swobodnego poruszania się po platformie aRoom i platformach dedykowanych sporządziliśmy dla Ciebie „Przewodnik poruszania się po platformie aRoom”. Znajdziesz go w eduBibliotece na platformie aRoom, w zakładce eduSzkolenia w kategorii szkolenia ogólnodostępne. Aby mieć do niego szybki dostęp umieść go na swoim pulpicie.

  2. Jeżeli szkolenie nie działa poprawnie skorzystaj z Pomocy, i spróbuj znaleźć samodzielnie rozwiązanie. Jeżeli nadal będziesz miał problemy zgłoś swój problem mailowo naszemu konsultantowi: info@eduroom.edu.pl, albo administratorowi: admin_aroom@eduroom.edu.pl

  3. Najwięcej informacji o szkoleniu uzyskasz od Trenera, który jest jego opiekunem. Możesz skontaktować się z nim, wysyłając maila poprzez wewnętrzną pocztę elektroniczną. Opiniami na temat szkolenia oraz dziedziny, której dotyczy możesz także wymieniać się z innymi uczestnikami za pomocą forumRoom.

  1. Szybkość dostępu do wykupionego szkolenia zależy od wybranej przez Ciebie formy zapisu i zapłaty za szkolenia.

    1. Jeżeli zakupisz szkolenie poprzez sklep internetowy, tzn. jeśli dodasz szkolenie do koszyka,), zrobisz błyskawiczny przelew za pośrednictwem systemu płatności PayU, to zostaniesz automatycznie wpisany /-a na listę danego szkolenia i automatycznie uzyskasz do niego dostęp. W tym wypadku szybkość dostępu zależy tylko od Ciebie.
    2. Jeżeli skorzystać z formularza kontaktu (ikona „Wyślij zgłoszenie” obok ikony „Dodaj do koszyka”) i zgłosisz się na szkolenie pisemnie, wówczas wystawimy Ci fakturę, po jej opłaceniu i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zostaniesz zapisany na szkolenie i uzyskasz do niego dostęp. W tym wypadku czas oczekiwania może wydłużyć się nawet do 4 dni.
  2. Cena każdego szkolenia podana jest przy jego opisie. Cena zależy od tematu i długości danego szkolenia.

  3. Możesz. W tym celu skorzystaj z formularza kontaktu (ikona „Wyślij zgłoszenie” obok ikony „Dodaj do koszyka”) dostępnego przy interesującym Cię szkoleniu i zgłoś się na szkolenie pisemnie. Wówczas wystawimy Ci fakturę. Fakturę możesz opłacić na poczcie lub w banku.

  4. Aby zakupić szkolenie e-learningowe możesz wybrać jeden z dwóch sposobów płatności:

    1. Możesz dodać szkolenie do koszyka, zalogować się (lub zarejestrować, jeśli nie masz jeszcze własnego konta), zrobić błyskawiczny przelew za pośrednictwem systemu płatności PayU i zostaniesz automatycznie wpisany na listę danego szkolenia. Ten sposób jest bardzo szybki. Polecamy go szczególnie wszystkim osobom indywidualnym.
    2. Możesz skorzystać z formularza kontaktu (ikona „Wyślij zgłoszenie” obok ikony „Dodaj do koszyka”) i zgłosić się na szkolenie pisemnie. Wówczas wystawimy Ci fakturę. Po jej opłaceniu zostaniesz zapisany na szkolenie i uzyskasz do niego dostęp. Ten sposób sprawdzi się w przypadku grupowego wykupywania szkoleń (np. przez grupę pracowników tej samej instytucji).
  1. Szybkość dostępu do wykupionego szkolenia zależy od wybranej przez Ciebie formy zapisu i zapłaty za szkolenia.

    1. Jeżeli zakupisz szkolenie poprzez sklep internetowy, tzn. jeśli dodasz szkolenie do koszyka,), zrobisz błyskawiczny przelew za pośrednictwem systemu płatności PayU, to zostaniesz automatycznie wpisany /-a na listę danego szkolenia i automatycznie uzyskasz do niego dostęp. W tym wypadku szybkość dostępu zależy tylko od Ciebie.
    2. Jeżeli skorzystać z formularza kontaktu (ikona „Wyślij zgłoszenie” obok ikony „Dodaj do koszyka”) i zgłosisz się na szkolenie pisemnie, wówczas wystawimy Ci fakturę, po jej opłaceniu i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zostaniesz zapisany na szkolenie i uzyskasz do niego dostęp. W tym wypadku czas oczekiwania może wydłużyć się nawet do 4 dni.
  2. Jeżeli chcesz uzyskać dostęp do platformy dedykowanej, musisz zostać zaproszony przez jej właściciela. Platformy dedykowane są zintegrowane w Serwisem eduRoom, jednakże to właściciel danej platformy decyduje o uczestnikach szkoleń zamieszczonych na tej platformie. Zaproszenie wysyłane jest wraz z albo w formie unikatowego linku rejestracyjnego. Rejestracja bez owego linku doprowadzi użytkownika do platform ogólnodostępnych, nie dedykowanych.

  3. Aby uzyskać dostęp do szkolenia e-learningowego możesz wybrać jeden z dwóch sposobów:

    1. Możesz dodać szkoleń do koszyka, zalogować się (lub zarejestrować, jeśli nie masz jeszcze własnego konta), zrobić błyskawiczny przelew za pośrednictwem systemu płatności PayU i zostaniesz automatycznie wpisany /-a na listę danego szkolenia. Ten sposób jest bardzo szybki. Polecamy go szczególnie wszystkim osobom indywidualnym.
    2. Możesz skorzystać z formularza kontaktu (ikona „Wyślij zgłoszenie” obok ikony „Dodaj do koszyka”) i zgłosić się na szkolenie pisemnie. Wówczas wystawimy Ci fakturę. Po jej opłaceniu zostaniesz zapisany na szkolenie i uzyskasz do niego dostęp. Ten sposób sprawdzi się w przypadku grupowego wykupywania szkoleń (np. przez grupę pracowników tej samej instytucji).
  4. Możliwe jest dodawanie szkoleń do koszyka bez rejestracji i bez logowania, jednak finalizacja zakupu będzie możliwa dopiero po zarejestrowaniu się. Bez obaw można jednak rozpocząć zakupy, a system sam, w odpowiednim momencie, poprosi Cię o założenie konta, aby operację sfinalizować.

  1. Szkolenie zapisane jest w kodzie HTML 5, dlatego działa poprawnie na następujących przeglądarkach:

    1. Internet Explorer 10 i wyższych,
    2. Chrome 21 i wyższych,
    3. Mozilla Firefox 12 i wyższych,
    4. Opera 5.5 i wyższych,
    5. Safari 3.2 i wyższych,

    Przed rozpoczęciem korzystania ze szkolenia zalecamy zaktualizowanie przeglądarki internetowej do najnowszej dostępnej wersji.

  2. Nie jest możliwe pobranie szkolenia na dysk twardy komputera. Aby szkolenie mogło odnieść zamierzone efekty – musi działać on-line.

    Możesz pobrać na dysk twardy komputera natomiast załączniki zamieszczone w zasobach szkolenia.

  3. Podstawowym założeniem e-learningu jest nauka przy użyciu nośników elektronicznych (komputera, tabletu, czy smartfona), dlatego treści szkolenia nie można drukować do wersji papierowej. Wydruk znacząco ograniczyłby efektywność nauki – e-learning przewiduje bowiem interakcje, wyzwalające dodatkowe informacje niezbędne do kompletnego przyswojenia wiedzy. Wersja drukowana nie uwzględniałaby tych informacji, dlatego nie jest dopuszczalna.

    Istnieje jednak możliwość wydrukowania poszczególnych załączników, które zamieściliśmy w formie plików PDF.

  4. Do korzystania ze szkoleń potrzebna jest tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa. Nie masz konieczności instalowania dodatkowych wtyczek do przeglądarki internetowej.

    Do poprawnego otwarcia załączników zapisanych w formacie PDF, możesz wykorzystać dodatkowo przeglądarkę plików PDF np. Adobe Reader.

  5. Szkolenie działa poprawnie dla łącz min 1mb/s. Przy takiej szybkości łącza wszelkie multimedia zawarte w szkoleniu ładują się wystarczająco szybko i działają bez zbędnych przestojów.

  6. Tak szkolenie może być obsługiwane za pomocą tabletu lub telefonu. Szkolenie działa poprawnie na wszystkich urządzeniach spełniających następujące wymagania techniczne, które określiliśmy w tabeli 1.

    Tabela nr 1 – Minimalne wymagania techniczne Użytkowników Szkoleń

    Komputer PC iPad Windows 8.x – tablet Android
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    • Procesor 1Ghz lub wyższy,
    • 1 GHz Apple A4 lub wyższy lub wyższy, kompatybilny z systemem iOS
    • Procesor 1Ghz lub wyższy, z obsługą PAE, NX i SSE2
    • Procesor ARM I rdzeniowy 1Ghz lub wyższy, kompatybilny z systemem Android
    • 1 GB lub więcej
    • 512 MB lub więcej
    • 1 GB lub więcej dla systemów 32 bit
    • 2 GB lub więcej dla systemów 64 bit
    • 512 MB lub więcej
    • Wyświetlacz o rozdzielczości 1280×768 lub większej
    • Wyświetlacz o rozdzielczości 1024×768 pikseli lub większej
    • Wyświetlacz o rozdzielczości 1366×768 lub większej
    •  Wyświetlacz o rozdzielczości 1024×600 lub większej
    • Liczba kolorów 16-bit (65536 kolorów) lub większa
    • Liczba kolorów 16-bit (65536 kolorów) lub większa
    •  Liczba kolorów 16-bit (65536 kolorów) lub większa
    •  Liczba kolorów 16-bit (65536 kolorów) lub większa
    • Karta dźwiękowa
    • Karta dźwiękowa
    • Karta dźwiękowa
    • Karta dźwiękowa
    • Słuchawki lub wbudowane głośniki
    • Słuchawki lub wbudowane głośniki
    • Słuchawki lub wbudowane głośniki
    • Słuchawki lub wbudowane głośniki
    System operacyjny:
    • Windows XP, Windows 7, Windows 8.x
    • iOS 6.0 lub wyżej
    • Windows 8.x
    • Android 4.2 (Jally Bean) do 4.4 (Kit-Kat)
    Przeglądarka internetowa:
    • Internet Explorer (IE) w wersji od 10.0
    • Mozilla Firefox w wersji od 21 do 25.0
    • Chrome 12 -31
    • Opera w wersji 9,5 do 12.5
    • Safari 3.2 (lub wyższy w zależności od modelu urządzenia)
    • Chrome for iPad (w zależności od modelu urządzenia)
    • Internet Explorer (IE) w wersji od 10.0
    • Mozilla Firefox w wersji od 21 do 25.0
    • Chrome 12 -29
    • Opera w wersji 9,5 do 12.0
    • Android Browser (4.2)(z ograniczeniami)
    • Chrome for Android (w zależności od modelu urządzenia)[1]
    Technologia zapisu dla kursu HTML 5 HTML 5 HTML 5 HTML 5

    [1] Konieczność zainstalowania najnowszych dostępnych kodeków multimedialnych przeznaczonych na urządzenia mobilne

  7. Wymagania techniczne zarówno dla urządzeń stacjonarnych jak również mobilnych przedstawiliśmy w tabeli nr 1.

    Tabela nr 1 – Minimalne wymagania techniczne Użytkowników Szkoleń

    Komputer PC iPad Windows 8.x – tablet Android
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    • Procesor 1Ghz lub wyższy,
    • 1 GHz Apple A4 lub wyższy lub wyższy, kompatybilny z systemem iOS
    • Procesor 1Ghz lub wyższy, z obsługą PAE, NX i SSE2
    • Procesor ARM I rdzeniowy 1Ghz lub wyższy, kompatybilny z systemem Android
    •  1 GB lub więcej
    •  512 MB lub więcej
    • 1 GB lub więcej dla systemów 32 bit
    • 2 GB lub więcej dla systemów 64 bit
    • 512 MB lub więcej
    • Wyświetlacz o rozdzielczości 1280×768 lub większej
    • Wyświetlacz o rozdzielczości 1024×768 pikseli lub większej
    • Wyświetlacz o rozdzielczości 1366×768 lub większej
    • Wyświetlacz o rozdzielczości 1024×600 lub większej
    • Liczba kolorów 16-bit (65536 kolorów) lub większa
    • Liczba kolorów 16-bit (65536 kolorów) lub większa
    • Liczba kolorów 16-bit (65536 kolorów) lub większa
    • Liczba kolorów 16-bit (65536 kolorów) lub większa
    • Karta dźwiękowa
    • Karta dźwiękowa
    • Karta dźwiękowa
    • Karta dźwiękowa
    • Słuchawki lub wbudowane głośniki
    • Słuchawki lub wbudowane głośniki
    • Słuchawki lub wbudowane głośniki
    • Słuchawki lub wbudowane głośniki
    System operacyjny:
    • Windows XP, Windows 7, Windows 8.x
    • iOS 6.0 lub wyżej
    • Windows 8.x
    • Android 4.2 (Jally Bean) do 4.4 (Kit-Kat)
    Przeglądarka internetowa:
    • Internet Explorer (IE) w wersji od 10.0
    • Mozilla Firefox w wersji od 21 do 25.0oChrome 12 -31
    • Opera w wersji 9,5 do 12.5
    • Safari 3.2 (lub wyższy w zależności od modelu urządzenia)
    • Chrome for iPad (w zależności od modelu urządzenia)
    • Internet Explorer (IE) w wersji od 10.0
    • Mozilla Firefox w wersji od 21 do 25.0o   Chrome 12 -29
    • Opera w wersji 9,5 do 12.0
    • Android Browser (4.2)(z ograniczeniami)
    • Chrome for Android (w zależności od modelu urządzenia)[1]
    Technologia zapisu dla kursu:  HTML 5  HTML 5  HTML 5  HTML 5

    [1] Konieczność zainstalowania najnowszych dostępnych kodeków multimedialnych przeznaczonych na urządzenia mobilne

Strefa Kursanta

Jeżeli jesteś naszym Kursantem po zalogowaniu uzyskasz dostęp do pulpitu osobistego, która zawiera wszystkie dostępne dla Twojego profilu funkcjonalności i kursy.

Strefa Trenera

Jeżeli prowadzisz lub opiekujesz się szkoleniami w eduRoom, po zalogowaniu uzyskasz dostęp do konta osobistego, w którym znajdziesz niezbędne funkcjonalności oraz szkolenia, jakie tworzysz lub które koordynujesz.

Strefa Klienta Korporacyjnego

Jeżeli jesteś naszym Klientem po zalogowaniu uzyskasz dostęp do pulpitu osobistego, oraz wszystkich funkcjonalności dostępnych dla Twojego profilu - sprawdzisz postępy w nauce pracowników, zdawalność.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Polityce Prywatności.

Zamknij