Internet i programy biurowe – moje narzędzia pracy
W tym szkoleniu poznasz podstawowe funkcje dwóch najpopularniejszych programów biurowych: edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego.
Grupa Docelowa:
Wszystkie osoby, które chcą nauczyć się podstaw korzystania z edytora tekstu (Microsoft Word) oraz arkusza kalkulacyjnego (Microsoft Excel).
Materiały powstały w ramach realizacji projektu „Umiejętności cyfrowe i kompetencje społeczne w pracy zawodowej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Cena:
Darmowe szkolenie
Cele:
- nauczysz się poruszać po pliku tekstowym utworzonym w MS Word;
- nauczyć się formatować tekst;
- poznasz strukturę strony w MS Word i dowiesz się, jak organizować dokument;
- nauczysz się wstawiać obiekty w pliku tekstowym;
- dowiesz się, w jaki sposób można pracować z innymi osobami na tym samym dokumencie tekstowym;
- dowiesz się, jak wydrukować gotowy dokument.
- nauczysz się poruszać po pliku utworzonym w MS Excel;
- nauczysz się wprowadzać dane w arkuszu kalkulacyjnym;
- dowiesz się, jak utworzyć tabelę;
- nauczysz się stosować podstawowe formuły i funkcje;
- dowiesz się, jak wydrukować gotowy dokument.
W ramach kursu otrzymujesz:
- dostęp do 18 interaktywnych materiałów z ćwiczeniami
- dostęp do 9 quizów sprawdzających i 1 testu końcowego
Program:
- Edytor tekstu – poruszanie się po dokumencie i formatowanie tekstu
- Edytor tekstu – struktura strony i organizacja dokumentu
- Edytor tekstu – wstawianie obiektów
- Edytor tekstu – praca z innymi osobami na tym samym dokumencie
- Arkusz kalkulacyjny – poruszanie się po dokumencie
- Arkusz kalkulacyjny – wprowadzanie danych
- Arkusz kalkulacyjny – tworzenie tabel
- Arkusz kalkulacyjny – formuły i funkcje
- Drukowanie dokumentów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych