Budowanie zespołu i rekrutacja
Stajesz przed nowym wyzwaniem, jakim jest zrekrutowanie nowych pracowników i stworzenie efektywnego zespołu? To praktyczne szkolenie pomoże Ci poradzić sobie z tym zadaniem! Krok po kroku, dzięki ćwiczeniom i kartom pracy, przygotujesz i przeprowadzisz rekrutację oraz wdrożysz nowo zatrudnione osoby do pracy.
Grupa Docelowa:
Menedżerowie zatrudnieni w małych i średnich firmach, którzy biorą aktywny udział w rekrutacji i budowaniu własnych zespołów, a także osoby chcące awansować na stanowiska menedżerskie.
Cena:
49 PLN brutto
Cele:
- poznasz pojęcia „misja”, „wizja”, „strategia firmy”, „strategia HR”;
- dowiesz się, jak budować zespół zgodnie z misją, wizją i strategią firmy;
- nauczysz się definiować potrzeby rekrutacyjne;
- dowiesz się, jak ustalać oczekiwania wobec kandydatów;
- stworzysz profil stanowiska i kryteria oceny kandydata;
- poznasz podstawowe metody selekcji kandydatów;
- nauczysz się przygotowywać treść oferty pracy;
- dowiesz się, jakie są główne zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej;
- przećwiczysz ocenianie potencjału kandydatów do pracy w zespole, na określonych stanowiskach;
- dowiesz się, czym jest onboarding i zgłębisz jego sześć obszarów;
- poznasz różne inicjatywy, które możesz podjąć podczas procesu onboardingu.
W ramach kursu otrzymujesz:
- 4 interaktywne lekcje z ćwiczeniami
- 4 praktyczne karty pracy w formacie docx
- 4 notatki z lekcji w formacie pdf
Program:
- Budowanie zespołu a misja, wizja i strategia firmy
- Przygotowanie do rekrutacji
- Rekrutacja w praktyce
- Pierwsze kroki nowego zespołu